niedziela, 18 sierpnia 2013

ADOM 1.2.0 przedwydaniowa 16 wersja została wydana!


Niestety nie została udostępniona dla wszystkich, tylko dla wybrańców kampanii indiegogo, oraz osób, którzy przeznaczyli na ten cel ponad $40 (nie jest to zbyt jasno wyjaśnione, poza tym, że osoby o randze "Seeker" - czyli ktoś kto przesłał twórcy $40 nie ma dostępu i musi jeszcze dopłacić). Samo wydanie 16 nie zawiera w sobie za dużo zmian, ale to dlatego, że wczoraj została wydana wersja 15, która z tego co wyczytałem w tym changelogu dodała bardzo dużo nowych rzecz, w porównaniu do ówczesnej wersji 14.

W wersji przedwydaniowej 15 mamy m. in.:
- uzupełnione grafiki - potworów, lokacji, świata
- zmieniono wedle sugestii testerów potworów by bardziej odpowiadały opisom
- dodano interfejs użytkownika - pasek życia, pasek minimapy
- nowy tryb "taktyczny" - perspektywa od góry
- nowe dzwięki i melodie
- można jednym przyciskie przejść z graficznej wersji gry do ASCII
- kilkanaście bugów zostało poprawionych

To tak pokrótce z rzeczy najbardziej, moim zdaniem istotnych by poczytać o wszystkich zmianach odsyłam do changeloga zalinkowanego wyżej.

Natomiast w nowej wersji 16 jest tylko jedna zmiana, naprawiony został jeden uciążliwy Bug 2287.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz